3 firewally Stelly Artois v Moskve
Spoločnosť InBev uviedla v Moskve netradičnú reklamnú kampaň pre svoju pivnú značku Stella Artois.
Kampaň bola súčasťou Svetového majstrovstva v čapovaní a servírovaní ležiaku Stella Artois - World Draught Masters Stella Artois 2010, funkciou ktorého je popularizovať deväť krokový postup pri čapovaní ležiaku Stella Artois.
Ako súčasť propagácie sa v Moskve vytvorili tri firewally na obrovských plochách (až 190 m2) formou graffiti spracované do najmenších detailov.
Kampaň sa stretla s veľkým záujmom, tak z radov fanúšikov značky, ale aj bežných okoloidúcich, ktorí boli svedkami vytvárania týchto nezvyčajných plagátov.
Tento druh propagácie, či reklamy sú pre túto značku už tradičné, apríklad v minulom roku projekt Stella Artois bol realizovaný na jednej tehlovej stene v newyorkskom Soho, viď 1 a 2.