9 krokov k správnej Stelle Artois
Ako presvedčiť vybranú potenciálnu klientelu, konzumentov piva, aby si vybrali práve produkt z ich pivovarníckej spoločnosti? Jednou z ciest je aj prezentácia formou súťaží, napríklad v čapovaní svojich pivných značiek.
V našich končinách sú známe hádam len dve takéto podujatia, súťaž v čapovaní svetoznámeho prémiového ležiaka Pilsner Urquell zo skupiny SABMiller - Pilsner Urquell Master Bartender (tohto roku sa konal 4. ročník a finále v Plzni a Berlíne 30. 9. – 1. 10. 2009) a taktiež prémiového ležiaka Stella Artois z pivovarníckého gigantu AB InBev - Stela Artois World Draught Master (13. ročník, finále v New York City 29. 10. 2009).
Pivná značka Stella Artois si zakladá na kultúre podávania svojho ležiaka a 9 krokovom presnom postupe čapovania 9 - Step Pouring Ritual o čom svedčí aj nasledujúce video, no nedali by ste si jedno?