Američania hodnotili pivá
Americkí čitatelia Zymurgy, časopisu spoločenstva domácich pivovarov AHA (American Homebrewers Association) hodnotili najlepšie komerčné pivá na americkom trhu “Best Commercial Beers in America.”
Za rok 2007 si prvé miesto odnieslo pivo Dogfish Head 90 Minute Ipa. Druhé miesto patrilo Sierra Nevada Pale Ale a tretie Stone Arrogant Bastard, všetky z americkej produkcie.
Časopis Zymurgy každoročne poriada rebríček hlasov čitateľov od ktorých dostáva zoznam dvadsiatich bežne dostupných - komerčných pív v USA. Tohto roku sa zúčastnilo cez 1.100 čitateľov a zaslali tipy 618-tich pív a 293 pivovarov sveta.
V prvej päťdesiatke zo známejších pív (pre našinca) sa na 6 mieste umiestnil Guinness Draught, 11. mieste Samuel Adams Boston Lager, 19. mieste Orval, 20. mieste Paulaner Salvator, na 21. mieste sa ocitol český Pilsner Urquell, 38. Duvel a 48. Chimay Grand Reserve.
O pivovare Dogfish Head viac na : www.dogfish.com ,
pivovare Sierra Nevada na : www.sierranevada.com
a pive Stone Arrogant Bastard na : www.arrogantbastard.com
spracované podľa beerinfo