Pivovar Šariš s rekordným predajom
Rok 2003 sa aj napriek zvýšeniu spotrebných daní na pivo skončil pre akciovú spoločnosť Pivovar Šariš rekordným predajom. Celkový objem predaja 1,3 milióna hektolitrov predstavuje zvýšenie o 4,3% oproti predchádzajúcemu roku. Ide vôbec o najväčší objem predaja v celej 36-ročnej histórii Pivovaru Šariš.
Vývoj objemov predaja Pivovaru Šariš v rokoch 2001-2003
2001 – 1.049.562 hl.
2002 – 1.254.267 hl.
2003 – 1.309.267 hl.
Pivovar Šariš je členom medzinárodnej skupiny SABMiller (South African Breweries Miller), druhej najväčšej pivovarníckej spoločnosti na svete.
Trhový podiel spoločnosti Pivovar Šariš vzrástol z 15% v roku 1995 až na 27% v roku 2003. Najväčší trhový podiel si stále udržal Heineken s 42,5% podielom na trhu, tretím v poradí je Topvar s 13,3%.
Pivo Šariš 12% Premium získalo v tomto roku už tretí raz v rade zlatú medailu vo svetovej súťaži kvality Monde Selection. Tretí zisk tohto ocenenia znamenal zároveň zisk medzinárodného ocenenia za vysokú kvalitu Monde Selection Trophy 2003. Okrem svetlého piva bol v tomto roku ocenený zlatou medailou aj tmavý Šariš 11%.