Propagácia Kanady, pivom
Kanaďania propagovali v Európe svoju krajinu pivom.
Reklamná agentúra Rethink Canada (Hnutie za zmenu Kanady) vytvorila zaujimavú a originálnu reklamnú kampaň na spropagovanie svojej domoviny v Európe pomocou piva z pivovaru Molson Canada.
Na uliciach desiatok európských miest, vrátane Londýna a Bruselu umiestnili veľké červené chladničky s nápisom: "Pivo zadarmo iba po predložení kanadského pasu", aby bolo možné otvoriť dvere chladničky, museli záujemci o pivo vsunúť do špeciálneho otvoru svoj pas a pokiaľ bol kanadský, tak obsah chladničky bol grátis. Agentúra tak zabila dve muchy jednou ranou, propagovala pivo, ale aj lojalitu ku svojej krajine - Kanade :).
Videoklip o inštalácii chladničky na you tube od 21. 06. 2013 malo 1 640 000 zhliadnutí.