Spestrite si leto súťažením s NajČašníkom 2010!
NajČašník2010 vstupuje vyhlásením medzi-súťaže do ďalšej fázy. Druhý ročník projektu NajČašník2010 je zameraný na vytvorenie pozitívneho tlaku verejnosti voči obsluhujúcemu personálu. Hodnotí hlavne ústretovosť, sympatie a príjemné vystupovanie.
Mimoriadne pozitívne ohlasy inšpirovali realizačný tím Najčašník2010 a reklamných partnerov k vyhláseniu medzi-súťaže pre čašníkov a reštaurácie Slovenka. V termíne od 1. 8. do 15. 8. 2010 môže vyhrať atraktívne ceny hneď v troch témach. „O najpivnejsiu fotografiu s Heinekenom Slovensko“, čiže fotografiu, pri ktorej dostane odborná porota najväčšiu chuť na pohár vychladeného pivka sú pre víťaza pripravené dve vstupenky na festival BAŽANT POHODA 2011! Čašník s najväčším ziskom hlasov v každom kraji od vyhlásenia medzi-súťaže až do jej skončenia vyhráva v téme „O najväčšieho skokana s Coca-Colou“. Inšpiráciou pre reštaurácie, ktoré budú mať v priemere najväčší počet hlasov na jedného svojho čašníka na Východe, Strede a Západe Slovenska v termíne medzi-súťaže sa môžu tešiť na hodnotné ceny v téme „O najkvalitnešiu reštauráciu s McCainom“.
Medzi-súťaže sa môžu zúčastniť všetky verejné stravovacie jednotky (reštaurácie, puby, jedálne, občerstvenia, zmrzlinárne,...), ktoré majú v súťaži aspoň jedného čašníka alebo čašníčku. Súťaže sa môže zúčastniť personál obsluhujúci vo verejnej stravovacej jednotke v zmysle Zákona 428/2002 O ochrane osobných údajov.
O výsledkoch súťaže Vás budeme informovať na stránkach Najcasnik.sk, Obedovat.sk a KamNaPIVO.sk. Bližšie informácie nájdete v pravidlách súťaže.