Steiger zvýšil predaj
Pivovar Steiger zaznamenal minulý rok 9-% nárast predaja. Svoj minuloročný podiel na trhu tak zvýšil o 0,6 %. TASR o tom informoval obchodný riaditeľ spoločnosti Emil Mihálik.Rast obratu však pivovar zaznamenal len vďaka zvýšeniu predaju kolového nápoja Cola Loca a predaju importovaného piva Budweiser Budvar.
Tak ako v roku 2004 aj v minulom roku pretrvával rast predaja menej stupňových, a teda lacnejších značiek piva, co však nepriaznivo ovplyvňovalo výšku obratu. I keď je pre pivovar prioritný slovenský trh, Steiger realizuje taktiež export, a to hlavne na základe dopytu importérov z jednotlivých krajín.Minulý rok tak zo Slovenska vyviezli asi 2,7 % produkcie, hlavne však do Maďarska a Talianska.
Pivovar taktiež viac investoval do budovania obchodných zákazníckých centier. Prebudované bolo stredisko v Košiciach a činnosť sa začala tiež v centrách v Žiline, Poprade a Banskej Štiavnici.
Najväčším projektom roka 2005 bol začiatok výstavby nového obchodného strediska v Šahách s rozpočtom 17 miliónov Sk. Ďalšou významnou zmenou bolo komplexné prebudovanie logistiky distribúcie, s cieľom zabezpečiť výlučne vlastnú distribúciu. Celkový objem investícií predstavoval 47 miliónov Sk.Pivovar napriek poklesu predaja piva v uplynulých rokoch udržal zamestnanosť na úrovni približne 175 ľudí, a to hlavne vďaka posilneniu obchodnej a distribučnej činnosti v jednotlivých regiónoch Slovenska.