Tankové pivo sa ujalo
http://www.kamnapivo.sk/webtron/tankove-pivo-sa-ujalo.html
18. november 2010, 16:00
webnovinyNový, plne automatizovaný systém tankového piva priniesol Heineken Slovensko na slovenský trh na začiatku mája tohto roku.
Spoločnosť Heineken Slovensko zaviedla v týchto dňoch svoj inovatívny systém tankového piva už v päťdesiatej prevádzke na Slovensku - v metropole Šariša v Prešove. Za šesť mesiacov od uvedenia na trh si tak tankové pivo Zlatý Bažant a Corgoň môžu vychutnať pivári už na celom Slovensku.
Predaj presiahol očakávania
Nový, plne automatizovaný systém tankového piva, ktorý je riadený počítačom a zabezpečuje absolútnu čerstvosť čapovaného piva, priniesol Heineken Slovensko na slovenský trh na začiatku mája tohto roku. Na začiatku novembra spoločnosť nainštalovala nový systém už vo svojej 50-tej prevádzke - v pube U Holiča v Prešove. Výsledky predaja tankového piva Zlatý Bažant a Corgoň za polročné obdobie zároveň prekračujú očakávania. Hana Šimková, manažér korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko hovorí: "Veľmi nás tešia úspechy nášho tankového piva. Už v týchto dňoch dosahujeme predaj naplánovaný na celý rok, pokryli sme už všetky regióny Slovenska a výsledky spotrebiteľského prieskumu hovoria o jeho vysokej obľúbenosti u našich konzumentov."
Kto ochutnal, odporučí ďalej
Obľúbenosť tankového piva Zlatý Bažant a Corgoň dokazujú aj výsledky spotrebiteľského prieskumu (Prieskum spoločnosti Heineken Slovensko uskutočnený na vzorke 738 respondentov v prevádzkach s tankovým pivom Zlatý Bažant a Corgoň v druhom a treťom štvrťroku 2010). Až približne 80 % respondentov v puboch s tankovým pivom Zlatý Bažant a Corgoň potvrdilo, že tankové pivo bude vyhľadávať aj v budúcnosti a až 90 % z nich ho odporučí aj svojim priateľom a známym. Medzi výhody tankového piva konzumenti najčastejšie uvádzali vlastnosti súvisiace so zážitkom z vychutnávania kvalitného, čerstvého piva priamo z pivovaru, ako aj čapovanie bez CO2.
Spoločnosť Heineken Slovensko zaviedla v týchto dňoch svoj inovatívny systém tankového piva už v päťdesiatej prevádzke na Slovensku - v metropole Šariša v Prešove. Za šesť mesiacov od uvedenia na trh si tak tankové pivo Zlatý Bažant a Corgoň môžu vychutnať pivári už na celom Slovensku.
Predaj presiahol očakávania
Nový, plne automatizovaný systém tankového piva, ktorý je riadený počítačom a zabezpečuje absolútnu čerstvosť čapovaného piva, priniesol Heineken Slovensko na slovenský trh na začiatku mája tohto roku. Na začiatku novembra spoločnosť nainštalovala nový systém už vo svojej 50-tej prevádzke - v pube U Holiča v Prešove. Výsledky predaja tankového piva Zlatý Bažant a Corgoň za polročné obdobie zároveň prekračujú očakávania. Hana Šimková, manažér korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko hovorí: "Veľmi nás tešia úspechy nášho tankového piva. Už v týchto dňoch dosahujeme predaj naplánovaný na celý rok, pokryli sme už všetky regióny Slovenska a výsledky spotrebiteľského prieskumu hovoria o jeho vysokej obľúbenosti u našich konzumentov."
Kto ochutnal, odporučí ďalej
Obľúbenosť tankového piva Zlatý Bažant a Corgoň dokazujú aj výsledky spotrebiteľského prieskumu (Prieskum spoločnosti Heineken Slovensko uskutočnený na vzorke 738 respondentov v prevádzkach s tankovým pivom Zlatý Bažant a Corgoň v druhom a treťom štvrťroku 2010). Až približne 80 % respondentov v puboch s tankovým pivom Zlatý Bažant a Corgoň potvrdilo, že tankové pivo bude vyhľadávať aj v budúcnosti a až 90 % z nich ho odporučí aj svojim priateľom a známym. Medzi výhody tankového piva konzumenti najčastejšie uvádzali vlastnosti súvisiace so zážitkom z vychutnávania kvalitného, čerstvého piva priamo z pivovaru, ako aj čapovanie bez CO2.
18.11.2010 16:00 | webnoviny
[Zdroj: webnoviny.sk]