Rastie záujem o plechovkové pivo
V hurbanovskom pivovare skupiny Heineken uviedli včera do prevádzky novú linku na balenie plechovkových pív do fólie. Inovované obaly s plnofarebnou potlačou nahradia doteraz používaný systém kartónových vaničiek, v ktorých boli plechovky obtiahnuté priesvitnou fóliou.
Projekt je súčasťou prvej fázy investície takmer za milión eur, v rámci ktorej dôjde k celkovej modernizácii technológie na plnenie piva do plechoviek. Súčasná kapacita 16-tisíc plechoviek za hodinu sa v priebehu nasledujúcich dvoch rokov zvýši postupne takmer na dvojnásobok.
Podľa komunikačného manažéra slovenskej vetvy Heinekenu Romana Krajniaka sú plechovky medzi spotrebiteľmi čoraz populárnejšie a ich podiel na celkovej produkcii každoročne narastá. K lídrom na slovenskom trhu v tejto kategórii patria značky Zlatý Bažant a Corgoň. Stratégiou skupiny Heineken je predávať väčšinu plechovkového piva z Hurbanova na slovenskom trhu. Pre trhy okolitých krajín je určený iba minimálny podiel, ktorý slúži hlavne na spestrenie ponuky piva v obchodnej sieti.