Súťaž NajČašník 2010
Potešila vás vrúcnosť čašníčky v obľúbenom podniku? Bolo pivo akurát správne vychladené a čašník vám ho priniesol včas s úsmevom na perách?
Práve máte jedinečnú príležitosť odmeniť tých, ktorí vám spríjemňujú voľne chvíle v kaviarňach či puboch, inak než len prepitným. Prihláste a zahlasujete za nich v celoslovenskej ankete čašníkov a čašníčok Najčašník 2010.
Najčašník 2010 chce už druhý rok po sebe nájsť najsympatickejšieho čašníka a najsympatickejšiu čašníčku na Slovensku. Hlasujúci a návštevníci najväčšieho slovenského gastroportálu Obedovat.sk tak budú môcť rozhodnúť o tom, ktorá reštaurácia má najlepšiu a najobľúbenejšiu obsluhu.
„Od vzniku portálu Obedovat.sk v roku 2004 sa stretávame s požiadavkou verejnosti na hodnotenie reštaurácií a služieb, ktoré poskytujú gastronomické zariadenia. Z takéhoto dôvodu sa Obedovat.sk rozhodlo vytvoriť priestor pre verejnosť, ktorá je tým správnym nezaujatým článkom a jednoznačne oprávnenou „porotou“, určujúcou kvalitu prevádzok,“ povedal jeden zo šéfov portálu Obedovat.sk Peter Paška.
Do súťaže sa môže zapojiť každý čašník alebo čašníčka akéhokoľvek gastronomického zariadenia na Slovensku. Na internetovej stránke ho môže prihlásiť samotné zariadenie, zákazníci, ktorí ho obľubujú, alebo tak môže urobiť aj sám.
Víťazom sa stane ten čašník či čašníčka, ktorá získa najviac hlasov na stránke Najčašník.sk alebo cez sociálnu sieť Facebook. Výherca získa zaujímavé ceny od partnerov podujatia Heineken Slovensko, Coca-Cola či CK Alfa Travel. Hlasovať sa môže do 15. septembra.
"Stále platí, že najväčší vplyv na spokojnosť zákazníka v gastro prevádzke má úroveň obsluhy a osobný prístup samotného čašníka. Práve preto sme sa rozhodli podporiť druhý ročník úspešného projektu Najčašník 2010 ako jeho generálny partner. Veríme, že práve takéto projekty môžu pomôcť zlepšovaniu úrovne kultúry gastronomických služieb a tým aj zvyšovaniu pivnej kultúry na Slovensku,“ povedala manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko Hana Šimková.
generálny partner
Tešiť sa však môže aj niektorý z hlasujúcich, ktorý sa svojim hlasom tiež zapojí do súťaže o zaujímavé ceny ako Wellness poukazy, ubytovacie poukazy v Tatrách či iných mestách SR.
Nesúťažia len čašníci, ale aj zariadenie, ktorej personál získa najväčší počet hlasov. Cena vo forme mediálnej spolupráce s portálmi Obedovat.sk a KamNaPIVO.sk bude patriť najlepšej reštaurácií v každom jednom samosprávnom kraji. O tom, že obsluha v gastro zariadeniach je dôležitá pre bežných ľudí, vie aj primátor Hlavného mesta Bratislava, ktoré nad podujatím Najčašník tiež prevzalo záštitu.
„Tento projekt považujem za veľmi dobrý spôsob hodnotenia kvality služieb personálu v gastronómii, a to zo strany širokej verejnosti. Verím, že práve súťaživosť medzi zapojenými jednotlivcami bude mať pozitívny dopad na kvalitu služieb poskytovaných v bratislavských podnikoch a dúfam, že ukončenie tohto projektu nebude znamenať aj koniec kvalitným službám,“ povedal primátor Bratislavy Andrej Ďurkovský.
Druhý ročník Najčašníka bude určite veľkolepý. Len v minulom roku sa do neho zapojilo v rámci celého Slovenska 1164 reštaurácií a 2112 čašníkov. O víťazoch rozhodlo 17 311 registrovaných hlasujúcich návštevníkov portálov www.Obedovat.sk a www.NajCasnik.sk.
Preto, ak ste jeden z tých, ktorí si práve dávate pauzu medzi odnesením ďalšieho tuctu piva k zákazníkom, nepremeškajte jedinečnú príležitosť, ako svojou prácou niečo vyhrať. A ak čítate tieto slová pri poobedňajšej káve a tá slečna, čo vám ju práve priniesla, sa okrem toho aj pekne usmiala, podporte ju v súťaži Najčašník 2010.