BrandFinance Global 500 - 2010
Spoločnost Brand Finance zvejnila hodnotenie ceny sledovaných značiek vo svojom rebríčku - BrandFinance Global 500.
Základom hodnoty, ceny značky boli finančné ukazovatele podľa systému Brand Value Added.
Podľa tohto hodnotenia celkovo najcennejšou značkou na rok 2010 je Walmart (obchodná sieť), ocenená na 41,4 mld USD, druhou značkou je internetový vzhľadávací portál Google (36,2 mld USD), tretie miesto získala značka Coca - Cola (34,8 mld USD), štvrté miesto IBM a piate miesto obsadila značka Microsoft (33,6 mld USD).
Medzi pivovarníckymi značkami sa najlepšie umiestnila americká značka piva Budweiser na celkovom 15. mieste (21,3 mld USD), holandský Heineken (11,4 mld USD), mexická Corona (4,6 mld USD), japonská Asahi (3,7 mld USD),...
Rebríček ocenenia potravinárskych a nápojárskych spoločností pre rok 2010