Pivovar Šariš, a. s. - hospodárske výsledky za finančný rok
http://www.kamnapivo.sk/webtron/hospodarske-vysledky-pivovaru-Saris.html
7. jún 2006, 15:25
Michal WagnerPivovar Šariš – dcérska spoločnosť druhej najväčšej pivovarníckej spoločnosti na svete SABMiller - dnes oznámil hospodárske výsledky za finančný rok končiaci 31. marca 2006. Tieto výsledky budú ešte predmetom schvaľovania Valného zhromaždenia, ktoré sa uskutoční 10. júla 2006 vo Veľkom Šariši. Základné údaje zahŕňajú:
- Tržby z predaja vzrástli o takmer 17% a dosiahli 2,213 mld. Sk
- Celkové investície spoločnosti dosiahli úroveň 162,3 mil. Sk a ich veľká časť smerovala do podpory implementácie systému SAP
- Prevádzkový výsledok dosiahol úroveň 23 mil. Sk
- Dosiahnutá strata 19.0 milióna Sk za účtovné obdobie bola ovplyvnená zvýšenými investíciami a náročnými podmienkami na slovenskom trhu s pivom
Počas finančného roka končiaceho 31. marca 2006 sa podarilo Pivovaru Šariš udržať svoj podiel na trhu a zvýšiť tržby z predaja. Celkový objem predaja Pivovaru Šariš sa znížil o 3% na 1 238 551 hektolitrov, pričom celkový pokles slovenského trhu s pivom predstavoval za rovnaké obdobie až 4%.
Spoločnosť pokračovala v rozvíjaní kľúčovej značky Šariš. Na trh bolo uvedené nové balenie piva Šariš v plechovkách a nové poháre Šariš, ktoré sú prvými originálnymi pivnými pohármi na Slovensku. Pivovar Šariš potvrdil svoju pozíciu pivovaru zameraného na kvalitu, keď zostal jediným slovenským pivovarom s obidvomi certifikátmi ISO 9001 aj ISO 14001, ktoré boli opäť úspešne recertifikované v januári 2006.
„Napriek situácii na slovenskom trhu s pivom sa Pivovaru Šariš podarilo opäť zvýšiť podiel na trhu prostredníctvom inovácií a investícií do značiek. Akvizícia Pivovaru Topvar skupinou SABMiller v marci 2006 by mala do budúcna poskytnúť solídny základ pre ďalší rast spoločnosti“, zhodnotil situáciu generálny riaditeľ Pivovaru Šariš, a. s. Imrich Havriš.
- Tržby z predaja vzrástli o takmer 17% a dosiahli 2,213 mld. Sk
- Celkové investície spoločnosti dosiahli úroveň 162,3 mil. Sk a ich veľká časť smerovala do podpory implementácie systému SAP
- Prevádzkový výsledok dosiahol úroveň 23 mil. Sk
- Dosiahnutá strata 19.0 milióna Sk za účtovné obdobie bola ovplyvnená zvýšenými investíciami a náročnými podmienkami na slovenskom trhu s pivom
Počas finančného roka končiaceho 31. marca 2006 sa podarilo Pivovaru Šariš udržať svoj podiel na trhu a zvýšiť tržby z predaja. Celkový objem predaja Pivovaru Šariš sa znížil o 3% na 1 238 551 hektolitrov, pričom celkový pokles slovenského trhu s pivom predstavoval za rovnaké obdobie až 4%.
Spoločnosť pokračovala v rozvíjaní kľúčovej značky Šariš. Na trh bolo uvedené nové balenie piva Šariš v plechovkách a nové poháre Šariš, ktoré sú prvými originálnymi pivnými pohármi na Slovensku. Pivovar Šariš potvrdil svoju pozíciu pivovaru zameraného na kvalitu, keď zostal jediným slovenským pivovarom s obidvomi certifikátmi ISO 9001 aj ISO 14001, ktoré boli opäť úspešne recertifikované v januári 2006.
„Napriek situácii na slovenskom trhu s pivom sa Pivovaru Šariš podarilo opäť zvýšiť podiel na trhu prostredníctvom inovácií a investícií do značiek. Akvizícia Pivovaru Topvar skupinou SABMiller v marci 2006 by mala do budúcna poskytnúť solídny základ pre ďalší rast spoločnosti“, zhodnotil situáciu generálny riaditeľ Pivovaru Šariš, a. s. Imrich Havriš.
7.6.2006 15:25 | Michal Wagner
[Zdroj: Saris, a. s.]