O úspechu rozhodli spotrebitelia
http://www.kamnapivo.sk/webtron/o-uspechu-rozhodli-spotrebitelia.html
13. jún 2007, 13:25
Michal WagnerOd uvedenia na trh začiatkom marca tohto roku si nový produkt spoločnosti Heineken Slovensko, Kelt výčapná desiatka, získal mimoriadnu obľubu u spotrebiteľov. Za tri mesiace jeho predaj dosiahol úroveň 50 000 hektolitrov. Týmto možno považovať uvedenie Kelt desiatky na trh za najúspešnejšie v histórii.
“Veľmi dobre známa slovenská značka, vysoko kvalitný produkt, výhodná cena ako i výrazná marketingová podpora pomohla novému produktu presadiť sa na vysoko konkurenčnom pivnom trhu na Slovensku. Sme radi, že sme týmto novým produktom „ulahodili“ milovníkom kvalitného zlatistého moku,“ povedal František Suchan, brand manager spoločnosti Heineken Slovensko.
Kelt Výčapná desiatka je originálne pivo, varené tradičným spôsobom z kvalitných a vyberaných surovín. Vyznačuje sa jemnou chuťou a zlatistou farbou. Nižšia stupňovitosť ho predurčuje na každodenné pitie. Je rovnako vhodné po jedle, pričom napomáha pri trávení, ako aj pri vychutnávaní si pohody po náročnom dni.
Spoločnosť Heineken Slovensko od začiatku roku 2007 priniesla na slovenský pivný trh niekoľko inovácií, ktoré oživili a rozhýbali trh s pivom na Slovensku. V tejto aktivite bude spoločnosť pokračovať, a preto ďalšie inovácie môžu priaznivci kvalitného piva očakávať už čoskoro
“Veľmi dobre známa slovenská značka, vysoko kvalitný produkt, výhodná cena ako i výrazná marketingová podpora pomohla novému produktu presadiť sa na vysoko konkurenčnom pivnom trhu na Slovensku. Sme radi, že sme týmto novým produktom „ulahodili“ milovníkom kvalitného zlatistého moku,“ povedal František Suchan, brand manager spoločnosti Heineken Slovensko.
Kelt Výčapná desiatka je originálne pivo, varené tradičným spôsobom z kvalitných a vyberaných surovín. Vyznačuje sa jemnou chuťou a zlatistou farbou. Nižšia stupňovitosť ho predurčuje na každodenné pitie. Je rovnako vhodné po jedle, pričom napomáha pri trávení, ako aj pri vychutnávaní si pohody po náročnom dni.
Spoločnosť Heineken Slovensko od začiatku roku 2007 priniesla na slovenský pivný trh niekoľko inovácií, ktoré oživili a rozhýbali trh s pivom na Slovensku. V tejto aktivite bude spoločnosť pokračovať, a preto ďalšie inovácie môžu priaznivci kvalitného piva očakávať už čoskoro
13.6.2007 13:25 | Michal Wagner
[Zdroj: Heineken Slovensko]