Šariš s kampaňou na „čerstvé“ pivo

Minulý týždeň (24.11.) bola v Žiline otvorená vlajková tanková prevádzka Šariš pub. Okrem nej spotrebitelia môžu tankový Šariš nájsť aj v ďalších 45 prevádzkach po celom Slovensku.
Kampaň na podporu tankového Šarišu pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Jej cieľom je
predstaviť tankovú technológiu zákazníkom a prilákať ich k vyskúšaniu tejto pivnej špeciality. POS materiály môžu štamgasti nájsť od novembra priamo vo vybraných prevádzkach.
Tanková technológia umožňuje zachovať najvyššiu kvalitu piva a udržuje ho mimoriadne čerstvé. Z pivovaru vo veľkých cisternách pivo putuje priamo do tankov, kde je stáčané do sterilných vakov. Z nich je potom vytláčané pomocou tlaku vzduchu na vak tak, že pivo neprichádza do styku so vzdušným kyslíkom a zostáva optimálne nasýtené prirodzeným CO2. Zachováva si tak najvyššiu možnú kvalitu.
Print kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Tankový Šariš
Agency: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Rasťo Uličný
Art Director: Dano Markovič, Pavlína Morháčová
Copywriter: Ivan Horváth
Account Team: Zuzana Barková, Veronika Zacharová
Photo production: Livducci playground