Stein špeciál – 14% po celý rok
Po extrémnom náraste Stein špeciálu – 14% na konci roku 2005, ktorý bol vyrobený účelovo na vianočný trh ako limitovaná edícia pre našich stálych zákazníkov a pivných labužníkov, sme ihneď zareagovali a rozhodli o celoročnej produkcii tohto druhu piva.
Osobne som sa nestretla so žiadnym negatívnym prívlastkom na jeho adresu, naopak, odozva z trhu hovorí o tomto produkte len v superlatívoch. Na základe týchto všetkých faktov sme vstúpili so špeciálom aj do HoReCa segmentu, kde sme hneď v januári chytili približne 18 lukratívnych prevádzok.
Etiketu sme prispôsobili celoročnému predaju, takže podstúpila menšie zmeny. Dostala „nálepku“ unikátne, čo vystihuje produkt z každého uhľa pohľadu /chuť, design, cena/. V úvode sa bude môcť spotrebiteľ stretnúť s A2 promo plagátom vo food segmente, ktorý vtipne rieši celodenný „chtíč“ dať si vytúžené unikátne pivo. Do HoReCy poputuje základný POSm.