Sobota 23.11.2024   oslavuje Klement zajtra pozýva na pivo Emília

6984 podnikov 

Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“

http://www.kamnapivo.sk/webtron/ta-nasa-je-najkrajsia.html

17. júl 2012, 13:25
PR
Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“Jeden zo spôsobov, akým sa krajiny snažia vyrovnať s globálnym fenoménom zvaným kríza, je upriamenie pozornosti svojich obyvateľov na podporu svojich výrobcov a produktov. Ak krajina a uvedomelí občania podporujú a kupujú svoje vlastné produkty, je to kľúč, akým sa môže vysporiadať s krízovým stavom a naštartovať proces oživenia. Kúpa slovenských produktov totiž nepodporuje len domácu ekonomiku, ale aj samotnú zamestnanosť ľudí priamo zainteresovaných do výrobného procesu daných komodít, ako aj širokú škálu subdodávateľov – reťazec na seba naviazaných profesií, ktoré tak majú zabezpečenú prácu.

Fenomén, ktorý sa spája s oblasťou gastronómie, vychádza zo samotnej podstaty a charakteru daného odvetvia. Po tisícročia predstavuje pestovanie, kultivácia, zber a oslava úrody model spolupatričnosti a lojality k tomu, čo daná Zem urodila a ľudia spoločne užívajú

„Štamgasti“ ako fenomén

Obojstranná forma lojality ľudí k svojmu obľúbenému miestu, miesta k ľuďom. Vychádzame zo samotného názvu „pohostinstvo“, ktoré v sebe nesie silnú emóciu - vôľu byť pohostinný. Tento názov však postupom času zdevalvoval. Dnes si pod ním totiž takmer každý automaticky predstaví prevádzku nižšej cenovej skupiny a vytráca sa z neho samotná esencia tradície a lojality, ktorá má napríklad v susedných Čechách ešte stále veľmi silné zázemie.

Z pohľadu štamgastov má pritom tento model nenahraditeľný význam. Potreba byť súčasťou istej komunity a s tým spojené istoty zohrávajú dôležitú úlohu v mysliach konkrétnych ľudí.

Múza a pohostinnosť

Z mužskej perspektívy je to práve barmanka či čašníčka, ktorá sa v úlohe „múzy“ stáva nositeľom emócie pohostinnosti a istého nadstavbového pocitu medziľudskej príťažlivosti, ktorý dodáva danému návštevníkovi potrebný emočný zážitok. Do bežného zamračeného dňa tak svojim hosťom vnášajú svetlo a pozitívnu emóciu. Okrem toho však existuje aj mnoho príkladov naprieč históriou, literatúrou či výtvarným umením a kinematografiou, v ktorých zohráva dôležitú úlohu práve ikonická postava „múzy“, ktorá sa automaticky spája s daným miestom – pohostinstvom. Z toho vyplýva, že aj viacerí významní umelci museli navštevovať rovnaké „pohostinstvá“, v ktorých sa nechali inšpirovať konkrétnou krásnou krčmárkou.

„Prostredníctvom súťaže s názvom Chlapi vedia prečo: „Tá naša je nakrajšia“ hľadáme ženy, osobnosti, ktoré tvoria srdce prevádzok s čapovaným pivom Topvar. Cieľom projektu je, prostredníctvom sympatickej reprezentantky lokálneho pohostinstva, budovať lojalitu ľudí ku svojim komunitám a posilňovať hrdosť na svoj mikro-región i samotnú krajinu. A práve hlasovaním za svoju obľúbenú krčmárku sa lojalita a vzťah medzi štamgastom a prevádzkou ďalej posilňuje. Hľadáme aj veľa pekných príbehov, ktoré práve prostredníctvom týchto neviditeľných osobností nájdeme. Jednotlivé čašníčky a barmanky získajú uznanie a dostanú sa do povedomia verejnosti. V očiach svojich štamgastov sa stanú „hviezdami“ – budú mať možnosť získať svoju podobizeň na svojom obraze a ďalších predmetoch, ktoré budú vyrobené špeciálne pre danú prevádzku. Okrem toho nafotia spolu s ďalšími jedenástimi kolegyňami s najvyšším počtom hlasov spoločný kalendár, ktorý môže zdobiť steny jednotlivých podnikov a počas leta budú tiež zobrazované v regionálnych týždenníkoch,“ hovorí o projekte brand manažérka značky Topvar, Mgr. Naďa Kasalová.

Viac o súťaži o Topvar najkrajšiu barmanku a čašníčku nájdete na www.mynoviny.sk.
Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále