Nealko osvieženie na cestách
http://www.kamnapivo.sk/webtron/nealko-osviezenie-na-cestach.html
23. júl 2007, 09:15
Michal WagnerHeineken Slovensko prináša v rekordne teplých júlových dňoch osvieženie pre vodičov, ktorí sa pohybujú na cestách s vysokou hustotou premávky alebo uviazli v dopravných zápchach. Vodičom uväzneným v rozhorúčených autách budú čašníčky rozdávať príjemne chladené plechovky Zlatého Bažanta nealko.
Akcia zameraná na vodičov je súčasťou komplexnej kampane na Zlatý Bažant nealko. „Anjelov“ na skútroch s nealko osviežením stretnú vodiči na miestach s vysokou hustotou premávky počas rannej a popoludňajšej špičky. V spolupráci s Fun rádiom a ich dopravným servisom budú mobilné hliadky usmerňované dispečerom na miesta, kde vznikne dopravná zápcha. Pre vodičov budú mať čašníčky k dispozícii osvieženie vo forme chladenej 0,5l plechovky Zlatého Bažanta nealko. Promo akcia trvá od 16. júla do 27. júla.
Spolu s uvedením nového balenia plechoviek pre Zlatý Bažant nealko (4x 0,5l) do obchodnej siete spustila spoločnosť Heineken Slovensko aj novú komunikáciu značky Zlatý Bažant nealko v médiách. Nová reklamná kampaň „To najlepšie osvieženie na cestách“ voľne nadväzuje na aktuálny televízny spot Zlatý Bažant s kamiónom. Rady čašníkov vybiehajúcich z kamióna v tejto kampani „posilnila“ atraktívna čašníčka, ktorá sa stane symbolom reklamnej kampane na Zlatý Bažant nealko.
Nosným v reklamnej kampani bude televízny spot, ktorý je nasadený od 9. júla 2007. Rovanko tak môžete vidieť nové billboardy s kľúčovým vizuálom – čašníčkou v strieborných plavkách. Kľúčový vizuál so slečnou v striebornom sa okrem billboardov objaví aj priamo na miestach predaja vo forme špeciálnych stojanov a POS materiálov. Tentoraz budú okrem klasických predajní umiestnené aj na najnavštevovanejších čerpacích staniciach Slovnaft na Slovensku. Kampaň potrvá až do konca júla.
Akcia zameraná na vodičov je súčasťou komplexnej kampane na Zlatý Bažant nealko. „Anjelov“ na skútroch s nealko osviežením stretnú vodiči na miestach s vysokou hustotou premávky počas rannej a popoludňajšej špičky. V spolupráci s Fun rádiom a ich dopravným servisom budú mobilné hliadky usmerňované dispečerom na miesta, kde vznikne dopravná zápcha. Pre vodičov budú mať čašníčky k dispozícii osvieženie vo forme chladenej 0,5l plechovky Zlatého Bažanta nealko. Promo akcia trvá od 16. júla do 27. júla.
Spolu s uvedením nového balenia plechoviek pre Zlatý Bažant nealko (4x 0,5l) do obchodnej siete spustila spoločnosť Heineken Slovensko aj novú komunikáciu značky Zlatý Bažant nealko v médiách. Nová reklamná kampaň „To najlepšie osvieženie na cestách“ voľne nadväzuje na aktuálny televízny spot Zlatý Bažant s kamiónom. Rady čašníkov vybiehajúcich z kamióna v tejto kampani „posilnila“ atraktívna čašníčka, ktorá sa stane symbolom reklamnej kampane na Zlatý Bažant nealko.
Nosným v reklamnej kampani bude televízny spot, ktorý je nasadený od 9. júla 2007. Rovanko tak môžete vidieť nové billboardy s kľúčovým vizuálom – čašníčkou v strieborných plavkách. Kľúčový vizuál so slečnou v striebornom sa okrem billboardov objaví aj priamo na miestach predaja vo forme špeciálnych stojanov a POS materiálov. Tentoraz budú okrem klasických predajní umiestnené aj na najnavštevovanejších čerpacích staniciach Slovnaft na Slovensku. Kampaň potrvá až do konca júla.
23.7.2007 09:15 | Michal Wagner
[Zdroj: Heineken.sk]