Nemeckí pivovarníci dúfajú
Spolu s rozjasanými nemeckými futbalovými fanúšikmi očakávajú nemeckí pivovarníci zlepšenie predaja ich piva, ktoré je momentálne v kríze.
Hlavnú nádej vkladajú do prebiehajúcich majstrovstiev Európy vo futbale, Euro 2008, kde sa pivo stalo hlavným nápojom, zvýšený dopyt po zlatistom moku by nemal ustať ani počas pekingských Olympijských hier. Pokračovaním by mal byť aj tradičný Oktoberfest. Predpoklady na tento rok hovoria o spotrebe na úrovni 116 litrov na osobu (dosiahnutej v roku 2006).
Ročná spotreba piva na obyvateľa v Nemecku už niekoľko rokov má klesajúcu tendenciu, veď v roku 1990 bola priemerná spotreba 142,7 litra na osobu a rok a v minulom roku bola už iba 111,7 litrov. Tento pád spotreby sa prejavuje aj v iných odvetviach, ale hlavne krachom menších pivovarov.