Spot Beh čašníkov získal v Moskve Zlaté jablko
Najvyššie ocenenie na Medzinárodnom reklamnom festivale v Moskve si odniesli slovenskí tvorcovia reklamy na pivo Zlatý Bažant. Zlaté jablko získali v kategórii TV reklamy na alkoholické nápoje. Spot Beh čašníkov kreatívne a produkčne pripravila agentúra Mayer McCann-Erickson podľa zadania spoločnosti Heineken Slovensko.
Ocenenie z Moskvy prišlo v čase, keď sa spúšťa licenčná výroba tohto piva pre Rusko v petrohradskom pivovare Heineken Brewery.
Medzinárodný reklamný festival v Moskve sa organizuje už 15 rokov. Patrí medzi najprestížnejšie nielen na európskom kontinente. "Ako vidieť, Slovensko má potenciál prísť s originálnymi nápadmi aj na významné medzinárodné festivaly," povedala spolumajiteľka agentúry Mayer McCann-Erickson Zuzana Kušová. Festival vyberá z niekoľko tisíc prác rôznych agentúr z Ruskej federácie a je stále atraktívnejším priestorom pre súťaž kreatívnych prác z celého sveta. Informácie o priebehu festivalu, nomináciách, jednotlivých shortlistoch a víťazoch nájdete na www.festival.ru.