Zlatý Bažant s novým logom a dizajnom
Zlatý Bažant prichádza po 7 rokoch s novým dizajnom. Chce tak potvrdiť svoj pozicioning ako jednej z najhodnotnejších slovenských značiek. Prečo prichádza táto zmena práve teraz? Doplnený nový TV spot.
Nová etiketa v sebe naďalej nesie prvky pôvodného dizajnu, čím sa snaží nadviazať na pozitívne vnímanie značky Zlatý Bažant u spotrebiteľov. Nový dizajn je charakteristický výraznejším farebným odlíšením jednotlivých stupňovitostí (ležiak, svetlé pivo, tmavé pivo, nealko), ktoré podporujú aj farebne odlíšené alumíniové šatky na hrdle fľaše. Väčší priestor na etikete získal erb mesta Hurbanovo, miesta kde sa Zlatý Bažant vyrába už od roku 1969.
„Požiadavky trhu, rast spotrebiteľských nárokov a ambícia značky potvrdzovať svoju inovatívnosť a líderskú pozíciu na trhu viedli k rozhodnutiu redizajnovať etiketu a posilniť tak pozíciu Zlatého Bažanta ako najlepšieho piva na Slovensku“, hovorí Zuzana Putalová, Senior brand manažérka pre značku Zlatý Bažant.
Nová etiketa je výsledkom prieskumov a testovania na vzorke spotrebiteľov, ktorí si ju vybrali z viacerých možných variant. Konečnú podobu novej etikete dali Peter Hrevuš a Boris Prexta z agentúry Mayer McCann Erickson. Ich ambíciou bolo vytvoriť harmonickú grafickú skladbu, ktorá bude spájať tradičnú kultúru piva s moderným nábojom dynamickej značky.
Spotrebitelia sa o novom dizajne dozvedia z televíznej reklamy, nosičov vonkajšej reklamy tzv. city lightov a taktiež v miestach predaja, ktoré postupne vyzdobia prvky novej grafiky. Zmenu etikiet a loga reflektuje v týchto dňoch už aj web stránka, kde sa môžu spotrebitelia podrobne oboznámiť s novým dizajnom.
Nový logotyp Zlatého Bažanta
Dizajn fliaš Zlatého Bažanta