Efes má novú značku piva
S podporou reklamnej agentúry Grey Worldwide uviedli v minulom mesiaci na ruský trh novú značku pivovaru Efes,svetlý ležiak Efes Fusion.
Uvedeniu predchádzala v júli veľkolepá reklama v podobe gigantickej videoreklamy premietanej na budovu známeho knižného obchodu na novom Arbate 19. Reklamnú kampaň okrem TV a veľkých bilboardov vtlačili aj do metra v Moskve a St. Peterburgu.
Ležiak Efes Fusion je svetlé prémiové pivo s obsahom alkoholu 4,7% vyrábané novou technológiou s použitím svetlého sladu "Jilec", tmavého sladu a vybraného najkvalitnejšieho chmeľu. Je plnené do 0,5l sklenených fľiaš zelenej farby opatrenej uzáverom typu twist - off. Fľašu a etikety navrhlo umelecké štúdio Christoph Petersen Desing GmbH. Podľa výrobcu ležiak Efes Fusion má osloviť hlavne mladších a energických spotrebiteľov.
Reklamná agentúra Grey Worldwide pôsobí na ruskom trhu od roku 2004 a medzdi ich zákazníkov patria spoločnosti Telecom, King Lion, Sony Ericsson, Unilever, Nokia...
Turecká pivovarnícka skupina Efes Beverage Group bola založená v roku 1969, vlastní 14 pivovarov v piatich štátoch (Turecko, Rusko, Kazachstan,Moldavsko, Srbsko), výrobky predáva v 50 krajinách sveta. Najznámejším pivom je svetlý ležiak Efes Pilsen (5% alk.). V Rusku vlastní päť pivovarov, v Moskve, Rostove, Ufe, Kazani a Novosibirsku. V portfóliu značiek Efes Rusko môžte nájsť Stary Melnik, Krasny Vostok, Solodov, Gold Mine Beer, SOL, Warsteiner, Zlatopramen, Vostotchnaya Bavariya, Amsterdam Navigator, Bavaria, Sokol, Belij Medveď, Žigulevskoe...